dodatok

Dane moduly sa daju stiahnut z Launchpadu (LP) ak je zaujem tu

https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+lang/sk

Manualne ich spatne do GNOME nebudem nahravat, kedze je to neprakticke
(nahram subor, teraz riesit dodatky, cakat mesiace na zaclenenie), takze
kludne dany modul stiahnite z LP a potom spatne ak budu nejake zmeny,
tak mne sa to zobrazi v LP ako upstream a ja to zmenim na tu verziu :)

Dakujem, v ML ostanem, pripadne mi napiste otazky alebo cokolvek, velmi
rad odpoviem

Dakujem este raz za cas aj Marcelovu nekonecnu trpezlivost so mnou na
zaciatku :)