Re: Rada

Ok tak sa proste opýtam. Mám taký problém, že na novom pracovnom počítači som nainštaloval Fedoru s Gnome 3, inštalácia aj štart systému prebieha v pohode. Ale keď sa spustí systém a je aktivované nové rozhranie, tak sa po štarte proste nezobrazí. Zobrazuje sa mi jedine staré rozhranie, keď nastavím spustenie systému s ním, tak je všetko OK. Čítal som už strašne veľa fór a webov, kde boli všemožné riešenia a ani jedno z nich nepomohlo. Inštaloval som všemožné ovládače a aplikácie, upravoval som všemožné súbory ... (Ati HD4550)

Vie mi niekto pomôcť?

P.S. Skusil som pokusne nainštalovať aj Ubuntu s tým novým rozhraním Unity a spravilo to to isté.