=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_jednoduch=FD_n=E1vod_pre_nov=FDch_clenov?=

Ahoj.

Nechcem rýpať, ale
- už v názve stránky je preklep, aj v URL
- zoznam modulov je na stránke http://live.gnome.org/SlovakTranslation/Modules
- v bode 11 by sa zišlo uviesť, že kopírovanie treba spraviť ako
správca (root) a potom treba opätovne spustiť program
- možno by bolo dobre spomenúť manuálny preklad .po -> .mo pomocou msgfmt
- z textu nie je jasné, kde a ako získať nástroj check-po (až po
prečítaní odkazovaného emailu)
- preklep "na panely nástrojov" (iy problém vyrieši lišta ;-)

Ale inak je to fajn stránka, možno by sa na nej zišlo viac odkazov na
spôsob práce tímu (s tým sú tiež dosť problémy) na podstránky
http://live.gnome.org/SlovakTrasnlation

Paľo

Dňa 10. septembra 2011 23:24, Peter Mráz <etkinator gmail com> napísal/a: