=?ISO-8859-1?B?UmU6ICN+IHYgUE8gc/pib3JvY2g=?=

Ano, su to v podstate zastarane retazce. Presnejsie su to retazce,
ktore boli kedysi sucastou modulu, ale uz nie su. Vznikaju pri
msgmerge s novym predpisovym suborom (.pot).
Urcite sa stava, ze sa niektore z tych retazcov opat objavia v module,
ale nie je to caste. Vyuziva ich ale najma spominany nastroj msgmerge
- ked sa novy retazec trochu podoba na niektory z tych starych,
pouzije jeho preklad na vytvorenie uvodneho nepresneho (fuzzy)
prekladu toho noveho retazca. Toto sa stava hlavne pri mensich
upravach alebo opravach zdrojovych retazcov v module...
V dobe vyspelych prekladatelskych nastrojov sa vyznam trochu straca,
lebo tieto si udrzuju vlastnu historiu prekladov - ucia sa, alebo
vyuzivaju nejaku online verziu prekladovej historie.

Ja ich nemazem. Co sa tyka velkosti, tak tych par (kilo)bajtov pri
dnesnych velkostiach diskov (a rychlostiach pripojeni) je
zanedbatelnych...

Pal'o