Re: gnome-documents - master

Dňa 09.09.2011 20:47, Stanislav Petrek  wrote / napísal(a):
vypise ze tento prikaz sa nenasiel, a mam ho prave v tom istom adresari ako prelozeny subor *.po

:~/Stiahnuté$ check-po -l gnome-documents.master.sk.po
check-po: command not found

:~/Stiahnuté$
Skontroluj či máš nastavené právo na spúšťanie toho súboru a potom to skús spustit takto ./check-po -l gnome-documents.master.sk.po