=?ISO-8859-1?B?UmU6ICN+IHYgUE8gc/pib3JvY2g=?=

Ahoj,

spracoval som maly kurz prekladania. Coskoro teda do hodiny tam pribudnu tieto subory. Kazdy dalsi diel dalsi den.

1. diel je ako stiahnut subor a prekladat subor v editore virtaal, co je momentalne najlepsi PO editor.
2. diel je kontrola suboru PO priamo na ihned po preklade na pocitaci.
3. stav prekladu a ako najst volne subory na preklad

Potom uz len odoslat subor a hotovo.

Stanislav

http://www.youtube.com/mrstanlez