=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Nov=FD_=E8len_t=EDmu=3A_Stanislav_Kub=EDk?=

Ahoj.

Vitaj v tíme!
Vyber si nejaký voľný modul, najlepšie taký, ktorý vieš aj reálne
skontrolovať, oboznám sa s terminológiou a hurá do prekladania...
Teda až po pridelení modulu, samozrejme ;-)

Paľo

Dňa 8. septembra 2011 17:41,  <staronteam gmail com> napísal/a: