=?ISO-8859-2?B?UmU6IE5vdv0g6GxlbiB07W11OiBPTkRSRUogTU9TTsHIRUs=?=

Ahoj a vitaj v tíme!

Vyber si nejaký modul, ktorý nie je priradený - a potom hurá do toho ;-)

Paľo

PS: je zaujímavé, že zo všetkých častí návodu si kapitálky odstránil,
len z tej hlavnej časti (meno) nie... Buď taký dobrý a odošli tento
email ešte raz, s rovnakým menom, ako máš na
http://l10n.gnome.org/users/WOnder93/ (je to hlavne kvôli skriptu
check-team, ale nie je to povinné). Ďakujem