Re: Pridelene moduly

O akej tabulke pises? Ak ti ide o [1], tak na to hned mozes zabudnut -
bolo by to neudrzovatelne.

Ak niekto zbada takyto modul, moze poziadat o jeho pridelenie. Potom
budem konat v zmysle platnych pravidiel.

Pal'o

[1] http://live.gnome.org/SlovakTranslation/Modules

Dňa 7. novembra 2010 15:57,  <pavol klacansky com> napísal/a: