=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_Vzd=E1vam_sa_prekladu_modulov?=

Ahoj.

Je to škoda, ale aj také veci sa stávajú.
Ďakujem za doteraz odvedenú prácu a aj za uvoľnenie modulov.

Paľo

PS: týmto sa uvoľnili moduly dates, gcalctool a gtranslator - vy
ostatní sa môžete o ne pobiť... teda vlastne podeliť ;-)

Dňa 28. apríla 2011 18:54, Robert Hartl <hartl robert gmail com> napísal/a: