Re: Ako ziskam modul na prekladanie?

Ahoj.

Všimol som si, že si sa pridal do konferencie aj k tímu.
Mal by si ale ešte vykonať ďalšie kroky: v prvom rade si preštuduj
stránky prekladateľského tímu na [1], hlavne ale stránku [2], podľa
ktorej by si mal postupovať.
Tebe už asi zostáva len poslanie registračného emailu podľa vzoru na
[2] a oboznámenie sa s organizáciou tímu - [3]. A aby som nezabudol,
ešte aj zmena informácií (mena) na [4], čo je Tvoja stránka...
Nakoniec sa dostávam k odpovedi na Tvoju otázku: o nepridelený modul
stačí požiadať emailom na gnome-sk-list gnome org (bez formalít, nás
sa nemusíš báť ;-)

Tak teda: Vitaj!

Paľo

[1] http://live.gnome.org/SlovakTranslation
[2] http://live.gnome.org/SlovakTranslation/NewMember
[3] http://live.gnome.org/SlovakTranslation/TeamOrganization
[4] http://l10n.gnome.org/users/faiface/

Dňa 26. apríla 2011 12:43, Michal Strba <faiface2202 gmail com> napísal/a: