gedit - master

Ahoj.

Nový stav modulu gedit - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gedit/master/po/sk

Ďakujem za kontrolu a začlenenie.

Ešte posielam jednu opravu a jednu zmenu.

A prosím Paľa o vysvetlenie, prečo bez zdôvodnenia zmenil tento preklad na lištu (myslím, že sa to stalo už aj v inom mojom module):

# Status bar by som prekladal ako stavovovú lištu
# Ivan: atk, gnome-utils, gtk+-properties, nautilus, seahorse, seahorse-plugins: stavový riadok
# eog, epiphany, evolution, file-roller, gnome-games, vinagre: stavovová lišta
# Diskusie na ML neviedli ku konsenzu. Zatiaľ nechám riadok, čo je aj pôvodný preklad v tomto module.

Ivan Masár
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.