Re: =?iso-8859-1?Q?Kandidat=FAra_na_nov=E9?= =?iso-8859-1?Q?ho_koordin=E1tora?=

On Fri, Apr 30, 2010 at 11:59:08PM +0200, Peter Mráz wrote:

> a prečo až potom? Podľa môjho skromného názoru a názoru ostatných to
> nestíhaš už teraz.

Pretože teraz je stále práce dosť a moje moduly nič zásadné nebrzdia.

> No vidíš a predsa je tvoj spôsob práce najvhodnejší. Len to je dobré čo
> ty skontroluješ a odobríš. Týka sa to nielen prekladov ale všetkého. Ak

Áno, čo sa týka prekladov, tak je to preto, lebo kontrolóri (teda
minimálne jeden) neovláda ani angličtinu, ani slovenčinu, takže sa naňho
nemôžem spoľahnúť tak, ako by som chcel.

Čo sa týka ostatných vecí tak tiež áno, pretože som koordinátor a tým
pádom je to moja práca.

> ti niekto povie že to čo si urobil nie je dobré. Tak zacnes na neho
> útočiť.

Zovšeobecňuješ a prekrúcaš. Útočíš hlavne Ty.

> Neprekrúcaj. Z toho čo som tu dnes písal ti musí byť jasné ako som to
> myslel. Označíš fuzy začleníš a po začlenení môžeš pokračovať v diskusii
> odoslaním modulu v komentári.

Nie. Mne je jasné len to, čo napíšeš, nie to čo považuješ za
samozrejmé, alebo to, čo si myslíš.

> K tomuto som sa už vyjadril vyššie. Tiež som sebakritický a snažím sa
> byť aj objektívny. Preto s tebo v niektorých veciach súhlasím. Ty však
> všetko čo ti ja navrhujem, neguješ, prekrútiš alebo neodpovieš a vedieš

Každý vedie diskusiu smerom, ktorý sa mu hodí. Aj Ty.

A nie je pravda, že nesúhlasím so všetkým, čo navrhuješ. Zase
zjednodušuješ a prekrúcaš.

> diskusiu smerom aký sa ti hodí. Padol tu už taký výraz že človeka
> udiskutuješ.

> ano keby si dodržal termíny. Sledoval som tvoju prácu pred vydaním
> modulu pred tým ako som sa ozval, si najmenej 3 tyždne neurobil nič a

Neviem o vydaní akého modulu hovoríš, ale keď hovoríš o nejakých 3
týždňoch, tak mi tie tri týždne ukáž.

... a ozval si sa tak, že si poslal volebný program? Toto myslíš? To nie
je ozvanie, to je.... ako to nazval Paľo vzbura...
Keby si mi napísal mail, alebo ozval sa cez jabber, tak ok.

> Toto tvrdenie vieš nejako podložiť? Dovoľujem si tvrdiť, že podľa
> doterajšieho diania nie je pravdivé. Ba priam naopak tým že vedieme túto
> diskusiu som ta prinutil konat.

Napríklad teraz som chcel ísť niečo skontrolovať, ale keďže si poslal
tento mail, tak Ti naňho odpovedám. A je možné, že preto sa ku kontrole
doobeda (a možno ani dnes) vôbec nedostanem.

> Ked to prejde aj sto ludi tak ty budes ten kto o tom bude chciet
> rozhodnuť či sa to može začleniť alebo nie. Teda si to kontroluj sám.

Hm. Škoda, že si ma nepochopil. Ak by sme sa riadili touto logikou, tak
by každý prekladateľ mohol kontrolórovi povedať: Ak sa Ti nepáči, ako
som to preložil, tak si to prekladaj sám.