GNOME 2.30 - =?iso-8859-1?Q?aktualizovan?= =?iso-8859-1?Q?=E9_moduly=2C_ktor=E9_sa_c=EDtia_zabudnut=E9?= :-)

Ahoj,

Aktualizoval som zoznam "zabudnutých" modulov v GNOME 2.30.

Moduly stále (zúfalo) hľadajúce svojho prekladateľa:
- glade3
- deskbar-applet
- evolution-data-server

Ostatné moduly, ktoré majú svojho prekladateľa, avšak momentálne na nich
prekladatelia nepracujú, alebo na nich už dávno nebola vykonaná žiadna
viditeľná aktivita:

Peter Mráz
- anjuta
- file-roller

Paľo Šimo
- gtk+
- gtk+/properties - modul je v stave "Prekladá sa" už vyše roka, bez
  ďalšej viditeľnej aktivity
- gvfs

Ivan Masár
- gedit

Miroslav Biňas
- hamster-applet - module je v stave "Na kontrolu" už vyše 9 mesiacov,
  bez ďalšej viditeľnej aktivity

Pokiaľ modul má prideleného svojho prekladateľa, tento mail nie je
dôvodom na to, aby sme prekladateľovi modul odobrali. Tento mail berte
len ako upozornenie, že by sa zišlo niečo s daným modulom urobiť. Všetci
máme aj inú a učite dôležitejšiu prácu, ako len prekladať...

Ostatné moduly z GNOME 2.30, ktoré nie sú uvedené vyššie, sú buď
preložené na 100 %, alebo tam prebieha relatívne živá aktivita.

Ďakujem.