Re: gnome-sk-list =?utf-8?B?U8O6aHJubsOh?= =?utf-8?B?IHNwcsOhdmEsIHZ5ZGFuaWUgOCwgxI3DrXNsbw==?= 15

On Tue, Sep 22, 2009 at 03:54:32PM +0200, Pavol Klačanský wrote:
> nikto netvrdí že je geniálny
>
> samozrejme, že sa dá donútiť, stačí zadať svoj e-mail aký chceš (možno
> aj inak, ak vieš povedz)

Práve som vygeneroval dva maily úplne prázdne. Nič som nezadal.

> Dal som tam overenie proti botom.

Asi nefunguje úplne dobre.

> Presmerovať to nie je problém. Len neviem prečo by som to mal robiť, zdá
> sa že je to funkčné.

Pokiaľ Ti chodia kópie toho, čo ide sem do mailing listu, tak si určite
pred chvíľou dostal dva maily...

Vygeneroval som ich jednoduchým klikaním na "Odoslať". Nič viac.

Funkčné to možno je, ale zďaleka to nie je dostatočne robustné.