=?utf-8?B?UmU6IFZ5bGVwxaFlbmllIHN0csOhbmt5?=

Ahoj,

> Ako už spomínal Pavol, vzniká závislosť na tretej strane.
To by sa dalo vyriešiť tak, že by niekto napísal php skript na odoslanie formulára. Ako som už písal, v PHP sa nevyznám, preto by som s tým potreboval pomôcť.

>Ďalej, nie som si istý, ako by sa takáto vec znášala s wiki, podľa všetkého
> asi ťažko. Takže by musela vzniknúť závislosť na niečom ďalšom.
Ak by tie problémy mali vzniknúť preto, že je to odosielací formulár, mohlo by sa to urobiť tak, že formulár by sa umiestnil niekde na bezplatný webhostingový server (napr. dhost alebo zymic.com) a na stránke nášho tímu by sme naňho dali odkaz, aby sa tam ľudia vedeli dostať. Čo vy na to?

Jaro