Re: paperbox

On Mon, Mar 23, 2009 at 12:34:25PM +0000, Jaroslav Rynik wrote:
> Ahoj Marcel,
>
> Urobil som to tak, ako by to bolo podľa mňa najjednoduchšie.
>
> Vymazal som stĺpec "Pôvodný stav", lebo ten Ti Vertimus napíše len do e-mailu a aspoň to spriehľadnilo tabuľku.

Povodny stav je vlastne aktualny stav a ten vidis vlastne stale ked
pracujes s Vertimusom. Priklad:

http://l10n.gnome.org/vertimus/paperbox/HEAD/po/sk

Stav: Na kontrolu

> Pozri sa najmä na stĺpec "Používa sa", ktorý som dal hneď za tým, čo je v tabuľke na www stránke označené ako "Nový stav".
>
> Ak by Ti potom, čo sa pozrieš na moju tabuľku "Pôvodný stav" predsa len veľmi chýbal, navrhujem, aby bol umiestnený medzi "Právomoc" a "Akciu".

Takze, aby som to zhrnul, navrhujes toto usporiadanie:

Právomoc
Pôvodný stav
Akcia
Poznámka
Nový stav
Informovaní

Nemohol si to napisat hned? :-)
Nemusel si posielat obrazok :-)

> Tak si to pozri a daj mi vedieť, čo si o tom myslíš.

PS: Chcem Ta poprosit, aby si pri odpovedani zachoval hlavicku emailu
tak, aby sa zbytocne nevytvaral novy thread. V mail klientoch a archive
to robi chaos:

http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-March/thread.html