gnome-settings-daemon - HEAD

Ahoj.

Nový stav modulu gnome-settings-daemon - HEAD - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-settings-daemon/HEAD/po/sk

3) už to zmenili v origináli (mal som to v podstate dobre ;-)

4) zatiaľ som nevymyslel nič lepšie, ešte by tam mohlo byť čítanie z obrazovky...

5) "bounce keys" sa používa na ignorovanie rýchlo opakovaného stlačenia kláves - preto Odmietnuté klávesy. Rovnako sa technológia volá aj v nastaveniach klávesnice (súčasť gnome-control-center)

6) bolo to kratšie... a také živšie - no vrátil som tam "alebo"

10) nie som si istý, či máš pravdu, ale verím Ti

Pavol Šimo
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.