Re: Nautilus actions - pomoc s prekladom

nautilus-actions je balicek rozsirujici funkce spravce sopuboru nautilus

V cestine mame v dosavadnim prekladu jako 'Akce programu Nautilus'.
--
Lucas "Drom" Lommer
GNOME-CZ

Mail: llommer svn gnome org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom jabber org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)