Re: Slovensky preklad modulu gnome-laung-box

Ahoj Jaroslav,

Organizácia prekladu GNOME do slovenčiny je podrobne popísaná na stránke
http://live.gnome.org/SlovakTranslation

Spôsob, akým sa odosielajú preložené PO súbory je uvedený v podkapitole
"Damned Lies (Prekliate lži)" (súčasť kapitoly "Nástroje").

Predtým, ako bude Tvoj preklad akceptovaný, však musíš byť členom
prekladateľského tímu a mať pridelený preklad príslušného PO modulu. Aj
toto je zdokumentované na vyššieuvedenej stránke.

Inými slovami: Zaslanie PO súboru do tohoto mailing listu nemá žiaden
pozitívny efekt.

PS: Ak je niečo na tej stránke napísané nejasne, prosím, daj mi vedieť a
pokúsim sa to upresniť.

Ďakujem.