Re: ako prekladat "arguments"?

Preklad slova argument v tomto kontexte by mohol byť súčasťou pripravovaného slovníka.

Z významov, ktoré som našiel, sa mu najviac približuje ten, ktorý sa používa v matematike - nezávislá premenná (pozri http://wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=argument) (možno by tam stačilo dať premenná), ale nezdá sa mi užitočný. Čo na to ostatní?