[DL]evolution - master

Hej,

Det nya tillståndet för evolution — master — po (Svenska) är nu ”Korrekturläst”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/evolution/master/po/sv/

Är du säker på att det bara var en sträng du var osäker på?

"Öppna gemensamt varumärkesdokumentation online" är en sträng som dels är ogrammatisk, helt fel, och dels
resultatet man får av Google Translate...

https://translate.google.com/?sl=auto&tl=sv&text=Open%20online%20common%20mark%20documentation&op=translate

Jag ber dig att inte översätta något du inte är säker på, det tar mig längre tid att granska än att översätta
själv om jag inte kan lita på att du gör ditt bästa. Maskinöversättningar har också en tendens att särskriva
betydligt mer än en riktig översättare gör, så de går inte att lita på mer än som inspiration.

Mitt mantra är att ingen översättning är bättre än en dålig översättning :-)

Anders Jonsson
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.