[DL]gimp-help - master

Hej,

En ny kommentar har postats för gimp-help — master — filters~web (Svenska).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help/master/filters~web/sv/

Det är inte så stor skillnad, men 2.10-grenen har ett alternativ så jag automatiskt kan skicka den som
cherry-pick till master då jag är nöjd med den. Det blir några fler knapptryck för att göra det omvända.

Har själv hållit på med lite uppdateringar för original och översättningen på Del I, "Komma igång", och är nu
bara en fil från att https://testing.docs.gimp.org/2.10/sv/getting-started.html ska vara helt översatt.

Anders Jonsson
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.