[DL] NetworkManager - master

Hej,

Det nya tillståndet för NetworkManager — master — po (Svenska) är nu ”Korrekturläst”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/NetworkManager/master/po/sv

Äntligen klar!

Komplettering, samt har försökt ändra inkonsekventa strängar åt något av hållen. Säg till om du tycker jag
ändrar till det sämre någonstans eller om något är oklart.

vad gäller accesspunkt/åtkomstpunkt ändrade jag åt det tidigare för fördelen med att det fortfarande blir AP
som förkortning i översättningen.

Var 50/50 på om "[no]" översattes, tycker det ser ut som standardvärden och hittade inte säkra belägg på att
de skulle vara översättningsbara, så kör på den säkra sidan med att låta dem vara [no].

Anders Jonsson
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.