gtranslator - master

Hej,

En ny kommentar har postats för gtranslator - master - po (Svenska).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gtranslator/master/po/sv

Jag har faktiskt aldrig ens fått alternativet "Skicka upp en ny översättning" här, utom möjligen första
gången, då jag inte riktigt hade koll på tågordningen. Felet är förmodligen att jag missade att reservera
översättningen innan jag skickade upp första filen. Antar att det är sådant som kan hända en nybörjare i
systemet.
Har fortfarande inget annat alternativ än "Skriv en kommentar".

Åke Engelbrektson
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.