evince - master

Hej,

Det nya tillståndet för evince - master - po (Svenska) är nu 'För granskning'.
https://l10n.gnome.org/vertimus/evince/master/po/sv

Tiden för 3.14 närmar sig, så jag tror det får bli en "timeout" här nu.

Anders, du har ju granskat Eriks översättning.  Vill göra jobbet och införa dina rättningar själv, och sedan
skicka in en uppdaterad?  Annars kan jag göra det, men jag tänkte att du s.a.s. redan börjat.

Göran Uddeborg
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.