gimp-gap - gap-2-8

Hej,

Det nya tillståndet för gimp-gap - gap-2-8 - po (Svenska) är nu 'Inaktiv'.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-gap/gap-2-8/po/sv

Tack Påvel för ditt bidrag!  Eftersom du bara skrivit en kommentar och inte gjort åtgärden "skicka upp ny
översättning" behövde jag ta lite steg för att ta översättningen igenom tillståndsmaskinen.  I sammanhanget
blev jat tvungen att kopiera hem din översättning och skicka upp den igen.

Men jag kan fortfarande ange dig som "commit author", så jag hoppas att det fortfarande blir du som antecknas
som skaparen i statistiken.  Äras den som äras bör!

Som sagt, tack för ditt bidrag!

Göran Uddeborg
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.