gnome-maps - master

Hej,

Det nya tillståndet för gnome-maps - master - po (Svenska) är nu 'För granskning'.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-maps/master/po/sv

Filen "merged" har en del luddiga översättningar.  Om jag fattar det hela rätt beror det på att pot-filen har
uppdaterats lite sedan du gjorde din översättning.  (Rätta mig om jag har fel, någon!)  Har du lust att rätta
det Marcus, så skall jag försök få någon att checka in den sedan.  (Det är inte helt lätt; jag jobbar sedan
en tid för att övertala någon att checka in gnome-clocks.  Men jag skall kämpa vidare!)

Göran Uddeborg
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.