Mer Gnomeöversättningar

Hej!

Här kommer en ny knippe Gnomefiler jag kompletterat. Jag mailar både till Gnomelistan och tp-listan.

Det vore roligt om någon gav respons. Det är ganska enkla filer och jag tror det allra mesta är OK.

Någon med adminrättigheter får gärna ladda upp dem efter granskning. Kanske börjar det bli aktuellt att jag får möjlighet att ladda upp filer?

Jag tuggar vidare med Gnome. Det finns några stora filer kvar att komplettera och svåra saker som utvecklarverktyg och serverprogram. Jag får se om jag mäktar med dem.

Mina po-filerna finns här: https://dl.dropbox.com/u/1052861/Nya%20po-filer%202.zip

De gamla po-filerna finns här: https://dl.dropbox.com/u/1052861/Gamla%20po-filer2.zip

Jag har fortfarande inte fått podiff att fungera.

Vänliga Hälsningar

Påvel Nicklasson