=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_=D6vers=E4ttning?=

Hej,

Den 20 november 2012 20:03 skrev Göran Uddeborg <goeran uddeborg se>:
> Jan D.:
>
> Jag har redan välkomnat Påvel på gnome-sv-listan.  Jag skrev väl
> ungefär detsamma som du.
>
> Däremot väntar vi fortfarande på svar från Daniel N. och/eller
> Christian R. hur vi numera skall göra för att leverera in
> Gnomeöversättningar.  Jag tror de två har eller har haft rättigheterna
> att checka in saker, men vet inte hur de vill hantera tillkommande
> översättare.  Det var ju Gnome specifikt Påvel var intresserad av.

Tack Påvel för allt du gjort redan. Tack också till Göran för att du
svarat under tiden.

Påvel, jag tycker att ditt initiativ är underbart, och det är jättebra
om översättningarna kan fortsätta skickas till tp-sv listor tp-sv se
för granskning! Här finns många duktiga ögon som kan komma med tips
och synpunkter.

Men sedan måste ju översättningarna efter granskning också stoppas in
någonstans för att komma till användning. Och uppenbarligen hinner
varken jag eller Daniel med detta just nu. Jag tycker därför att det
blir bäst om du Påvel ansöker om ett eget konto till git.gnome.org.
Instruktioner för hur du ansöker hittar du på
https://live.gnome.org/TranslationProject. Om du gör detta ska jag
göra mitt bästa för att se till att ansökan därefter godkänns.

Det är också bra om du också själv går med i sändlistan för
GNOME-översättare, gnome-i18n gnome org, så att du inte missar något
viktigt meddelande som går ut till de som översätter just GNOME.
Instruktioner för det hittar du på
https://live.gnome.org/TranslationProject/MailingList.

Som sagt, tack för allt du översatt redan, och välkommen!

Vänligen
Christian