aklima gelen birsey

Selam

Gnome paketlerindeki hatalar eksikler konusunda yardim alabilecegimiz bir yer ogrendim Simdi burda karsilastigimiz hatalar ve eksiklikleri bu mail listesine ekleyip bildirebiliriz.Aslinda pisidepo.dt.gen.tr sitesini diger dagitimlarda oldugu gibi unofficial pardus gnome sitesi olarak yapabilirz.(Inglizce birseyler yazip citti seklide bir kac kisilik bir calismanin oldugunu gostersek ve de duzgun mailler yazsaka sanirim yardimci olurlar) yada en azindan pisidepoda bir sayfa bunun icin ayarlayabiliriz ve bu paket mail listesinden yardim almaya calisabiliriz.Kendimizi bu konuda iyi anlatabilirsek (pek deneyimli olmayan gnome gonulluleri gibi ama simdiye kadar geldigimiz nokta) bence yardim alabiliriz.Bu konuda ingilizcesi iyi olan pardus kullana bir kac kisi olmasi yeterli pardus kullanicilar maillistesinde bu is icin paket yapmasada yardimci olacak arkadas ariyoruz filan desek ???? pisidepodaki arkadaslardan gnome masaustune gonul vereceklerde olabilir.Pisidepo altinda baska bir proje nasil olur ??