[gnome-no] GUADEC i Norge - var Samling?

Jeg har ikke planlagt ferie i sommer så jeg er tilgjenlig for en øl
eller to i hele sommer :)

I sammenhengen tenkte jeg å gjøre oppmerksom på at det jobbes med å få
GUADEC til Norge neste år. En gruppe ved høyskolen i Agder har sagt seg
villing til og arrangere. Se følgende mail for detaljer:
http://mail.gnome.org/archives/foundation-list/2003-June/msg00041.html

Christian