[gnome-no] Danske tegn

Hejsa!

Jeg ved godt, at denne mailingliste er for norske brugere, men os
danskere er jo i samme båd med hensyn til specielle tegn og lignende.

Her er mit problem:

Jeg bruger Ximian Evolution på min laptop. Evolution bruger GTK themes
til at finde ud af, hvilke skrifttyper, den skal bruge.. Jeg ville gerne
have samme skrifttype, blot mindre. Så jeg går ind i Gnome Control
Center -> Desktop -> Theme selector. Der vælger jeg "Use custom font".
Så vidt jeg ved, bruger jeg p.t. Helvetica, så den valgte jeg igen, da
jeg synes den er pæn. Jeg valgte en mindre størrelse, og det hele så
meget fint ud. Jeg klikkede "OK". Og startede Evolution op. Når jeg
vælger "New message", så kan jeg vælge hvilken bruger, der skal være
afsender... I alle tre felter (jeg har 3 forskellige e-mail konti), stod
der blot "S". Det plejer at stå fx. "Søren Hansen <sh@warma.dk>" Alt fra
det danske tegn og frem mangler altså. Hvad gør jeg galt?

--
Salu2, Søren.

This is a digitally signed message part