gnome-no :Re: gnome-noRe: GNOME Norge mailingliste & GUADEC

Hei,
Planlagt avreise GUADEC blir torsdag 5. april og retur mandag 9. april.
Nøyaktig tidspunkt for return for vi vel se litt ann i forhold til
formen, men i løpet av formidagen er vel en ide.

Vedr. avreise så er jeg åpen for inspill. Personlig så har jeg tatt fri
den 5, men jeg regner med at alle andre ikke uten videre har mulighet
for det samme. Mitt ønske i den sammengeng er vel at vi er i København
slik at vi kan få oss litt midag der. Snakket med Owen på IRC, og vi
tenkte at avreise kl. 1400 kanskje kunne være en plan, men det
forutsetter at dere har mulghet til å dra litt tidligere fra jobb.

Christian