Re: [gnome-no] Ny i mailinglisten

On 30 Aug 2001 14:30:33 +0200, Håkon Skjelten wrote:
> Heisan
>
> Nå må jeg bryte beint i hop og tilstå at jeg er _MEGET_ overasket!
>
> Til å begynne med kunne jeg f.eks. tenke meg å vite når du Christian
> Schaller begynte å lære norsk (jeg har hele tiden vært hellig overbevist
> om at du var en halvfeit amerikaner med måne og halvlangt hår rundt ørene
> som jobbet fulltid hos ximian i Boston)?
Hehe, vel siden jeg er født og oppvokst i Norge så hadde det vel vært rart om jeg
ikke pratet norsk :)

Forøvrig så har jeg både hårfestet i behold og vekta under kontroll :)

Samt at jeg jobber for Oracle i Oslo.

> Videre anntar jeg at de fleste av dere bor i Oslo? (Selv er jeg student
> ved NTNU i Trondheim)
Tror vi er 50% og 50% prosent resten av landet på listen.
> Jeg ser også at dere har stor interesse for norske oversettelser av
> gnome.... har dere lest denne?
> http://www.digi.no/digi98.nsf/pub/dd20010730082943_er_11476310
ja, Ole og Kjartan har vært involvert. Desverre så har de tenkt å satse
på KDE. Men etter hva jeg har hørt så kommer de til å bruke Gnumeric og
Abiword og ikke KOffice. (Hvor mye det betyr vet jeg ikke siden
Skole-linux prosjektet nok kan se ut som det blir et prosjekt som
forblir på pratestadiet.)

> Skulle noen av dere komme til Trondheim en dag/helg.... er det bare å si
> fra. Hyggelig å få møte noen andre gnomer :)
Skal passe på å huske det, jeg jobber for Oracle så jeg er av og til på oppdrag
utenfor Oslo.

Christian