[gnome-no] Ny i mailinglisten

Heisan

Nå må jeg bryte beint i hop og tilstå at jeg er _MEGET_ overasket!

Til å begynne med kunne jeg f.eks. tenke meg å vite når du Christian
Schaller begynte å lære norsk (jeg har hele tiden vært hellig overbevist
om at du var en halvfeit amerikaner med måne og halvlangt hår rundt ørene
som jobbet fulltid hos ximian i Boston)?

Videre anntar jeg at de fleste av dere bor i Oslo? (Selv er jeg student
ved NTNU i Trondheim)

Jeg ser også at dere har stor interesse for norske oversettelser av
gnome.... har dere lest denne?
http://www.digi.no/digi98.nsf/pub/dd20010730082943_er_11476310

Skulle noen av dere komme til Trondheim en dag/helg.... er det bare å si
fra. Hyggelig å få møte noen andre gnomer :)

Mvh,
Håkon Skjelten  (skjelten@pvv.org)
Student, Engineering Cybernetics
Norwegian University of Science and Technology
Tlf: +47 73965404 / +47 99747075
http://www.stud.ntnu.no/~skjelten