Re: [gnome-no] Ny Øl samling i Oslo for gnome-no

* Christian Schaller <Uraeus linuxrising org>
| Etter å ha pratet med Kjartan og Owen har jeg den glede av å invitere
| til en ny liten pub/øl tur i Oslo hvor vi kan ha en liten GUADEC
| briefing for de av dere som ikke var der.

:-)

| Sist gang var vi på Cafe Luxenbourg så for å være litt mer hippe og
| trendy so tenkte jeg at vi oppgrader til Cafe SjakkMatt denne gang. Hvis
| vi klarer den oppgraderingen bra så kanskje vi kan være cutting-edge
| hippe å dra på Konsulatet neste gang :)

Hvor ligger SjakkMatt?  Fant den verken på GuleSider eller Nattguiden.

| I allefall jeg foreslår som sist tre datoer og dere gir tilbakemelding
| enten på mail eller via IRC hva som passer hvis dere vil/kan være med.
|
| Datoene er:
| Tirsdag 8.mai Torsdag 10. mai, og fredag 11.mai.

8. og 10. passer meg greit.

9. mai kommer visst Bob Chassel fra FSF til Oslo -
se http://www.ltt.de/linux_at_work.2001/oslo.shtml

-- Ole