[gnome-no]Ny Øl samling i Oslo for gnome-no

Hei,
Etter å ha pratet med Kjartan og Owen har jeg den glede av å invitere
til en ny liten pub/øl tur i Oslo hvor vi kan ha en liten GUADEC
briefing for de av dere som ikke var der.
Sist gang var vi på Cafe Luxenbourg så for å være litt mer hippe og
trendy so tenkte jeg at vi oppgrader til Cafe SjakkMatt denne gang. Hvis
vi klarer den oppgraderingen bra så kanskje vi kan være cutting-edge
hippe å dra på Konsulatet neste gang :)

I allefall jeg foreslår som sist tre datoer og dere gir tilbakemelding
enten på mail eller via IRC hva som passer hvis dere vil/kan være med.

Datoene er:
Tirsdag 8.mai Torsdag 10. mai, og fredag 11.mai.

Christian