[gnome-nl] [DL]gnome-text-editor - main

Hallo,

Er is een opmerking bij gnome-text-editor — main — po (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-text-editor/main/po/nl/

Hannie, de string "View and edit text files" is een korte beschrijving van de toepassing die o.a. verschijnt
op de toepassingspagina in GNOME Software. Die beschrijving stelt de gebruiker voor om dit en dat met de
software te doen, dus daarbij lijkt de gebiedende wijs me wel gepast. Het past ook in mijn werkwijze:
- opdracht van gebruiker aan computer -> infinitief
- 'opdracht' van computer aan gebruiker -> gebiedende wijs
Ik vind in elk geval dat die korte beschrijving in GNOME Software niet goed overkomt met een infinitief.

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.