[gnome-nl] [DL]phosh - master

Hallo,

De nieuwe status van phosh — master — po (Nederlands) is nu ‘Gecontroleerd’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/phosh/master/po/nl/

Welkom en bedankt voor de hulp, jjdekroon! Ik heb de vertaling voorlopig afgewerkt en wat aanpassingen gedaan
om het geheel beter te doen aansluiten op de GNOME-vertalingen. Ik heb ook je gebruikersnaam en het
e-mailadres van je profiel toegevoegd aan de hoofding (waar het de bedoeling is om iedereen die over de jaren
heen aan een vertaling meewerkt te vermelden). Als je akkoord gaat met de aanpassingen mag de vertaling
ingezonden worden. Dit zou via de GitLab-pagina van Purism zelf moeten gaan, als je daar een account hebt mag
je dat gerust zelf doen.

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.