[gnome-nl] [DL]gnome-disk-utility - master

Hallo,

De nieuwe status van gnome-disk-utility — master — po (Nederlands) is nu ‘Bezig met vertalen’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-disk-utility/master/po/nl/

Ik heb een kleine onvolkomenheid gevonden in het dialoogvenster voor het ontsleutelen van een volume. Daar
kun je het wachtwoord invullen. In  het invulvak staat vooringevuld 'Indien opgegeven' wat een beetje
verwarrend is. Ik heb ervan gemaakt: 'Indien nodig', dat wil zeggen: wanneer het volume met een wachtwoord
versleuteld is.

Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.