[gnome-nl] [DL]libcall-ui - main

Hallo,

Er is een opmerking bij libcall-ui — main — po (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/libcall-ui/main/po/nl/

Dit is mijn kleine aanvulling. In feite is de dial pad en de keypad hetzelfde, alleen zijn ze in de originele
Engelse vertaling niet erg consequent qua gebruikte termen. Dit programma is een implementatie van een
telefonie interface, dus niets anders dan de telefonie app op bijv. een Android telefoon. De key pad en dial
pad verwijzen dan ook beide naar het blok met kiestoetsen. Zelf heb ik alle vormen vertaald als toetsenbord,
maar evt. is toetsenblok ook mogelijk en misschien wel een beter passende vertaling.

jjdekroon
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.