Re: [gnome-nl] 3.35 nog te doen

Dag Hannie

Als je gewoon even zou willen nakijken of er geen typfoutjes in staan zou dat ideaal zijn. De vertalingen met de kleinste wijzigingen heb ik al gecommit, maar de grotere laat ik toch liever nog eens nalezen. Misschien staat er hier en daar ook nog een onduidelijk geformuleerde zin, maar bij onderdelen vol jargon, zoals glade of glib, vind ik dat moeilijk te vermijden. Gelukkig zijn de vertalingen daar van minder belang aangezien waarschijnlijk nog geen 1% van de Gnome-gebruikers ze ooit te zien krijgt, maar als we dat balkje ooit helemaal groen willen krijgen moeten we er helaas toch door...

Groetjes
Nathan