[gnome-nl] [DL] gimp - gimp-2-10

Hallo,

Er is een opmerking bij gimp — gimp-2-10 — po (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-10/po/nl/

Ik heb het laatste vertaalbestand van GIMP-master op GIMP-2.10 geplaatst, en er zijn hier nog 23 strings te
vertalen.

Vergeet niet dat er voor GIMP-2.10 ook nog drie andere onderdelen zijn die nog niet volledig vertaald zijn:

https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-10/po-python/nl/

https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-10/po-plug-ins/nl/

https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-10/po-script-fu/nl/

Ik weet nu wel niet of die onderdelen echt zichtbaar zijn, maar wie er eens tijd voor en zin in heeft mag die
zeker ook afwerken. Hoe dan ook bedankt voor het harde werk!

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.