[gnome-nl] [DL]gthumb - gthumb-3-6

Hallo,

Er is een opmerking bij gthumb — gthumb-3-6 — help (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gthumb/gthumb-3-6/help/nl/

Dag Hannie en Nathan,

In gThumb 3.8.0 heb ik enkele fouten gevonden, waaronder een in het oog springende en daardoor storende. Ik
loop de hele interface en de helpafdeling nog eens door. Zal ik deze fouten/typo's/slordigheden hier
verzamelen en kun jij, Hannie, deze dan doorvoeren (wetende dat jij dichter bij het vertalingsvuur zit dan
ik)?

Groet, Paul.

Paul Matthijsse
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.