[gnome-nl] [DL]gthumb - gthumb-3-6

Hallo,

Er is een opmerking bij gthumb — gthumb-3-6 — help (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gthumb/gthumb-3-6/help/nl/

Hallo Hannie,

Tot mijn grote plezier heb ik net geconstateerd dat mijn vertaling van gThumb (inclusief de lange
Helpafdeling) nu wel is doorgekomen. De ontwikkelversie gThumb 3.8.0 die ik zojuist gecompileerd heb, is
volledig in het Nederlands en ziet er op het eerste gezicht foutloos uit. Ben ik erg blij mee, want ik ben
een promotor van dit programma (zie mijn site https://yap.bozart.eu/articles/gthumb/intro_nl.html).

Groet, Paul.

Paul Matthijsse
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.