[gnome-nl] [DL] fractal - master

Hallo,

De nieuwe status van fractal — master — po (Nederlands) is nu ‘Vertaald’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/fractal/master/po/nl/

'Room' heb ik vertaald als 'gesprek', omdat Fractal toch voornamelijk gericht is op groepsgesprekken, en
honderd keer 'groepsgesprek' gebruiken misschien wat overdonderend zou zijn. Het enige probleem is dat ik
hierdoor een 'direct chat' (een 1-op-1-gesprek) vertaald heb als 'privégesprek', maar er is ook een functie
in Fractal om groepsgesprekken openbaar dan wel privé te maken, dus worden er twee dingen bestempeld met
'privégesprek'. Ik denk dat dit niet zo erg is, maar andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.