[gnome-nl] [DL] gimp - master

Hallo,

Er is een opmerking bij gimp — master — po (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/nl/

Paul, Just, Hannie, en wie dit nog aanbelangt, ik stel voor dat we deze vertaling voor GIMP-master voorlopig
al committen. Ik heb ze niet gecontroleerd, maar ik neem aan dat ze hoe dan ook stukken beter is dan wat
voorafging, en het zou stom zijn om een algehele verbetering te blijven uitstellen omdat ze nog niet perfect
is. Eventuele fouten kunnen later nog altijd rechtgezet worden (bij de meeste GNOME-vertalingen doen we dat
toch al sinds jaar en dag :) ) en zullen ook sneller opvallen wanneer de vertaling in dagelijks gebruik dan
in enkele tests. GIMP heeft ondertussen weer (letterlijk...) duizenden nieuwe en aangepaste strings gekregen,
en anders wordt het denk ik te onoverzichtelijk, en zien we niet meer wat er wel en niet afgewerkt is.

Ik denk trouwens niet dat GIMP afhankelijk is van de uitgaveplanning van GNOME, dus kunnen we de
GIMP-vertalingen los daarvan bijwerken.

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.