[gnome-nl] [DL] gitg - master

Hallo,

De nieuwe status van gitg — master — po (Nederlands) is nu ‘Vertaald’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gitg/master/po/nl/

Ik heb hier een paar honderd strings vertaald en nog steeds geen idee waar het over gaat. Het jargon behouden
we waarschijnlijk best (hoewel ik tree -> boom, branch -> tak en nog een aantal andere letterlijke
vertalingen op zich ook wel goed vind). Een aantal zinnen loopt nogal mank, maar ter mijner verdediging zijn
ze minstens even onverstaanbaar in het Engels.

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.