Re: [gnome-nl] Meewerken aan de vertaling van GIMP

Beste Just,
Allereerst hartelijk dank voor je aanbod en welkom als vertaler bij Gnome-nl. GIMP is een beetje in de vergetelheid geraakt. Hieronder heb ik 2 mailtjes geplakt, lees ze maar even door.
Ik neem aan dat je het over de GUI van GIMP hebt.
Wat mij betreft mag je er verder aan werken. Succes!
Met vriendelijke groeten,
Hannie